Terminy usuwania danych z serwisu BIP
Środowiskowy Dom Samopomocy w Głownie usuwa dane osobowe opublikowane na stronie BIP zgodnie z poniższymi zasadami:
• informacje o wynikach naborów na wolne stanowiska są usuwane po upływie 3 miesięcy od daty publikacji;
• informacje o byłych pracownikach pełniących funkcję Dyrektora Urzędu, Zastępcy Dyrektora Urzędu, Kierowników, Inspektora Ochrony Danych, osób odpowiedzialnych za aktualizację informacji zawartych w BIP są usuwane lub anonimizowane niezwłocznie po ustaniu zatrudnienia;
• pozostałe dokumenty zawierające dane osobowe są usuwane ze strony internetowej do końca miesiąca stycznia roku następującego po upływie 2 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym je opublikowano.
Opublikował: Arek Głowacki
Publikacja dnia: 06.02.2023
Podpisał: Magdalena Kossowska
Publikacja dnia: 06.02.2023
Dokument z dnia: 06.02.2023
Dokument oglądany razy: 83